söndag 4 november 2012

Första natten utan frank

M sov här i natt. Det är tydligen dags att han slutar ta tutte på nätterna. OJ oj.
I natt sov micke med frank och jag sov i gästrummet.
Det gick bra. Frank vaknade och ginade några gånger men somnde snabbt om.
Jag kikade in till dom vid 03:00 och då låg dom nära nära... frank sov..
.värmde i hjärtat.. samtidigt som det gjorde ont. Våran snutttid är slut. Vi har kommit till en ny fas.
Samtidigt som det är skönt är det en sorg.
Jag ville berömma M för att han gjorde ett bra jobb med Frank på natten. Berätta för honom att det kändes så skönt att se att Frank kände trygghet i honom. Men varför ska jag göra det när han inte berömmer mig....
.... jag gjorde det i alla fall..

På onsdag natt ska frank sova över hos pappa själv..

Ja, jag var till kyrkogården i går kväll. Grinade och bad om hjälp  och styrka.

1 kommentar:

  1. Du är helt underbar fia. världens bästa mamma. det är jobbigt när barnen blir större ( samtidigt som det är underbart att se dom växa) å samarbetet mellan föräldrarna krånglar. du har mitt stöd och jag skänker dig styrka och mod min vän.

    SvaraRadera