söndag 25 november 2012

Puts veck

Och så har förkylningen lämnat fröken Martinsson.
Skönt. Det var jobbigt. För hur gärna jag bara  hade velat ligga i soffan och vila så behagade inte Frank det=) Sen kan ju jag erkänna att jag inte är så bra på att vila och ta det lungt..
Frank mår också bra nu! Både han och jag är pyttelite snoriga och hostiga bara. Men.... han tar sig fortfarande sig mot örat. På bvc sa dom att han kunde ha lock för örat... jag tänker vara en jobbig mamma och ringa igen och se till att få Frallans öron uppkollade om han inte slutar med ryckandet i örat.
jag har trotsat min förkylning och storstädat när fubbi varit hos sin far i helgen. Jag har även haft 3 st massagekunder. Jag har haft en bra helg trots att jag har minus på kramkontot av Frank.
Han var trött av allt lekande och kalasande hos pappa och somnade innan jag ens han säga godnatt. Vällingen drog han i sig i sömnen=)
Det känns så otroligt skönt i mig att allt funkar så bra med M och mig och allt runt våran son.
Vi är ett bra team vi tre.
Tycker jag i alla fall.

Det snöar ute.. Jag har 2 pall pellets att lyfta in....ska snöa hela veckan....då får den baske mig vänta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar