måndag 12 november 2012

hoppsan

oj, nu sköt bloggen i höjden=) 265 besökare på 2 timmar.
Är det min korekta stavning och svenska ni gillar? Mina kloka ord? Mina pefekta tagna bilder?
Eller är ni bara nyfika mellanmjölkssvenskar?

Idag har jag shoppat loss åt Franke. Jag har hälsat på virrpannan A-L, promenerat och setat i soffan och stirrat in i väggen... nejdå... jag har städat och lekt med fralli...
I går städade ja vardagsrummet så himla noga så vilken alergiker som helst kan komma hit och rulla runt på mitt golv. Ni kan slicka på mitt golv om ni så behagar. Varför tänker ni?? Jo för att jag spillde ut lite pärlor på golvet. och eftersom jag är en kvinna med extremt katastroftänkade så såg jag mig framför mig hur Frank fick en pärla i halsen.
Jag damsög som en idiot. Dammade, flyttade soffor, damsög igen och skurade golv. Lyste med mobilen över golvet och så vidare....
Inga mera pärlor i vardagsrummet!!!

Jag är trött, men det känns inte riktigt okej att lägga sig 20:03...

Frank gav mig en liten match nu vid sänggåendet. Han är så sjukt bra på att låtsasgrina och han har lärt sig att låtsasgrina högt nu. Duktig kille. Men mammas shhhhh och smek på magen så smälter den hådaste coolingen, och låsassgrinet blev lägre och lägre..... och nu sover prinsen.

jag är hungrig och extremt sugen på spenatsoppa med ägghalvor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar