fredag 2 november 2012

Deppodimp

Åh.. jag blev så låg.
Har tänk massor på hur det var när frank låg i magen, när han kom och första tiden hemma... så spännande och nytt allt var... så lycklig och förväntansfull jag var inför framtiden.
Så blev det som det blev...
Det var inte så här min tanke var...
Jag skulle inte vara själv med en liten bäbis.
Men det har gåttt SÅ bra! Vi är så bra jag och Frank..
Vi har haft en jätte bra sommar ändå. Med många promenader... massor med mys...
summeringen av sommaren... promender.  bygg altan. lite kalas...promenader... ingen grillning.. inget bad.. gummistövlar och regnjacka.. exakt i min smak. Bara att vi gjort allt själva.

Nu blir det vinter.. jag börjar jobba snart. Fy vad jag inte vill det. Jag vill vara hemma med Frank...
Varför måste man jobba så mycket för...

Jeje.. nästa år ska jag bli kär igen. Jag ska våga mig på kärlek igen. Jag ska våga hoppas... eller nja inte nästa år kanske men året där på=)
Han kommer älska mig mest i världen och ta Frank till sig. Han kommer vara snäll och trygg. Rolig och ha massa pengar att slösa på mig och frank. Vi kommer bo i ett perfekt litet hus.
Frank kommer bli en frisk o glad liten kille.
Ja så får det bli.

2 kommentarer:

  1. Det är klart det kommer bli så, det är du och Frank värd :)

    Kram kram!
    Sussi T

    SvaraRadera