lördag 24 november 2012

Orätt, obra, ogilla.

Jag har inte varit förkyld på år och dar.... jag gnäller ofta om det en och den andra åkomman, men nu har jag varit sjuk på riktigt. och då gnäller jag inte så mycket=) det är en bra måttstock på mig om jag är sjuk på riktigt eller inte... så länge jag gnäller är jag frisk=)
Jag har en jävulusisk hosta. Och nu har magmusklerna sagt i från att nu får det banne mig räcka. så varje gång jag hostar, spöar magen mig. Febern är bättre i dag. Och värken i kroppen likaså.
I går när jag gick upp till affären så höll jag på att svimma!! läskigt.
Men nu till det orättvisa.... mensen från satan har kommit också... tack tack.. Man får vad man klarar av liksom... mmmm.... kom igen killar om ni gnäller någon gång. Kom igen bara!!
Jag är rustad för match nu..
I morgon är jag frisk, jag vet det.
Ikväll ska jag massera 2 st. Hoppas dom blir nöjda.
Jag är grym på det där. Massera.... och gnälla!

Och eftrsom jag gnäller i dag i detta inlägg....förstår ni att jag är bättre=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar