torsdag 15 november 2012

Katt kampen.

Åh nej.... en påse mat till kvar hemma.... då måste jag upp till affären i dag igen. om För torrfoder går ju absolut inte äta. Jag ska in på apoteket också... köpa en febertermometer och supp alvedon åt Franke så jag har hemma. Det är så många som är sjuka nu.. Men jag trycker i honom massa frukt och vatten så han ska hålla sig frisk. Klockan är halv åtta.. jag sitter i soffan och ser på tv och dricker kaffe.. gissa vem som fortfarande sover=) FRALLI!! Han måste vara världens snällaste och lättaste unge! Han är så underbar! Som mor sin...=) Idag ska Frank sova hos sin pappa igen... 2:a gången.. Det känns lättare att lämna honom nu när jag vet att det gick så bra sist. Men jag kommer längta så mycket efter honom!! Han o pappa skulle vara klilliga och mysa och leka med "garaget" en dopgåva han fick av sin kusin Moa. Han älskar det!! Eller han älskar undersidan=) Frank ska få bada också, det tycker han är suuuuperkul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar