torsdag 29 november 2012

Utan Frank

Sugit som fan så kommer jag ha en kväll själv i soffan. Förmodligen kommer det bara vara skit på tven eftersom jag kan få se på tv i lugn och ro=) I går ville jag se på massa, då ville frank vara vaken.. tog ca 3 timmar att få honom att somna i går.. Fast han var såååå trött!! Lillplutt.

Som sagt så ska han sova hos sin pappa ikväll. Det kommer bli världstomt. Undrar var jag kommer panikstäda då??? dom senaste gångerna har jag städat över och nerdervåningen, jätte noga. Jag får som städmani när han är borta=) Det är iofs bra!

Jag har träningsvärk i axlarna i dag, efter pelletsburningen. Gissa om jag tycker det är skönt att fått in den, det ska visst komma in massa snö.. Nu är det klart... tills nästa gång. Jag är en stark tjej jag.

Jo, ni kan ju boka massage nu när jag är själv hemma.. hela kvällen i dag går.. och i morgon..
200 kr för rygg/nacke.. 300 för helkropp. Avlsutar med akupressur.

Jag tror på och känner något slags lugn i att jag tror att ALLT BLIR SOM DET SKA, SOM DET ÄR MENINGEN ATT BLI. Fast det känns tungt i bland, som i dag.. varför!?
Jo, för just nu känner jag mig som en tårta. Fast det fattas en bit. Kalla mig tårtbiten!
Tärta kanske inte var något för mig i alla fall jag är mer som en rostad macka med röbetsallad på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar