söndag 19 april 2009

Åh nej!

Nu har jag ställt till det.. Jag lovade att jag skulle ut och springa med en av killarna på mitt jobb i helgen....Lätt match tänkte jag!!! Lovade högt och stort att jag skulle ta med mig springkläder i helgen....går kunde jag skylla på att det var för kallt....... han hade ont i ryggen i går och frågade om jag kunde massera honom, Självklart gjorde jag det. Men i min fasa fick jag se hur vältränad han var... Hjälp! Jag frågade honom hur långt han brukade springa när han var ute.... -Ja, i alla fall 8 km eller en mil......
-Mmmm jaha...
Hahaha.....jora men så att... killen kommer få bära hem mig....

I går hade jag en jätte lugn och skön kväll, var meningen att jag skulle åka hem till en vän efter jobbet men jag var så trött. Jag hoppade in i duscen, lagade mat (korv och makaroner) Och la mig i soffan och stickade.... mycket skön kväll... sov 10 timmar i natt=)

Ledig två dagar snart... mycket skönt.. Då ska jag fixa jord och grejsa.. Åka till carina kanske om hon vill ha hjälp med veden... hon hade fått två ton...som skulle klyvas och staplas.

Måste ha mera kaffe nu..
ha en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar