lördag 18 april 2009

Annars då?

Jo tackar som frågar..

Jag mår ganska bra faktiskt. Väntar på min provsvar, men jag är nog frisk, hoppas jag.
Jag trivs i mitt skyffe och längtar tills gården är grön och fin och fylld med massa blommor och div planteringar.. Måste ha ett potatisland, jordgubbsland och ett växthus..
Ser fram i mot min första sommar med eget hus.
Fnasket verkar inte få några kattungar denna gång. Surt.
Lovis är tjock och nöjd.
Har några vänner som har betäkts och ska ha bäbbe denna sommar... Spännande!
Peace and Love blir det, jag och min vapendragare Tina ska styra upp så det inte blir samma kaos som förra året.
Jag och min gitarr håller på och lär känna varandra... det låter inte så bra.. Har hopp om att David ska höra av sig snart så han kan lära mig=)
Jag mår inte ganska bra, Jag mår bra! Känner mig fri.
Jag är så jävla glad över att jag har klivit ur vissa saker. Från och med nu lovar jag mig själv att jag inte ska hooka upp med människor som gör att jag känner mig otrygg. Varför ska man utsätta sig för att vara med människor som är energitjuvar???

Sanna, tina och Anna ni är bara så jävla bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar