torsdag 2 april 2009

Farbror doktorn.

På Onsdag ska jag till doktorn.

Har känt mig konstig en längre tid. Fastiskt de senaste 9 åren... Hum... Från och till, mer eller mindre har det krånglat. Så nästa onsdag ska jag till doktorn och ta prover för att kolla om min sköldkötel fungerar som den ska.. Det är faktiskt första gången jag önskar att jag har en sjukdom, för den skulle ge svar på så mycket. Varför mitt humör åker berg och dalbana, mina hjärtrusningar, min viktnedgång, min höga puls, min nedstämdhet (ibland), att jag känner mig darrig ibland, min dåliga mage, ingen aptit men ändå ständigt hungrig... tänk om allt detta bara kan fixas med ett litet piller..=) allt detta är tydligt starka symtom på att sköldköteln är överaktiv. Det är den som håller koll på ämnesomsättningen, jag har kanske en för snabb ämnesomsättning. Nåväl, bra att jag tog mig i kragen och ringde upp farbror doktorn. Duktig flicka.

1 kommentar:

  1. Hoppas att det gått bra hos doktorn i dag! Kram lisa

    SvaraRadera