måndag 27 april 2009

todelu..


Helgen.
Efter jobbet i Fredags skyndade jag mig hem och fixade iordning mig lite... sen åkte jag hem till Annans föräldrar hem där det vaknades grillat. Premiärgrilla för mig i år. Det var så gott. Annas pojkväln och deras kompisar var där, det var så himla mysigt.
Efter grillningen åkte jag hem till en arbetskompis som hade fest. Där var det klackarna i taket och ingen som spottade i glaset. Ljudnivån var på max=) Jag kände mig tacksam när jag satte mig i bilen och fick åka hem och lägga mig. Mycket rolig fredagskväll.

Lördagen.
Jag åkte och gjorde stan i Blge. Handlade massa blommor, utegrejer och utemöbler. Sen stryde jag mot mormor...Hon bjöd på mat, mormors mat är alltid så god mat. Vi åkte till Lager 70 och shoppade loss. Jag handlade 2 tröjor och 3 par trosor.

På kvällen kom Ola hit och vi grillade. Vi satt i mina nya utemöbler till sena natten och pratade och drack öl och skumpa.... trevigt! Jag blev lite full. Dricker ju aldrig nu för tiden..

I går var jag hemma och städade och fixade... på kvällen åkte jag och drack kaffe med älskade Sanna...

Haft en bra helg.

Nu ska jag snart åka och jobba.

Här kommer bilder från helgen.
P försöker charma damerna med sin skönsång.

Dags att öppna skumpan.

Kallt som tusan.

1 kommentar:

  1. Hejsan

    tack för att du kom på min altaninvigning.

    Snart blir det inflyttnings fest...........

    vi ses

    kram Pär

    SvaraRadera