lördag 11 april 2009

Har verkligen snöat in på det där med väggord nu=) Ser ställen överallt i huset där det skulle kunna stå något filurigt. Det är ju riktigt snyggt.

Sitter på jobbet och här är det lugna gatan än så länge, alla sover och endast tomten är vaken.

Längtar redan hem till Fnasket och Lovis.. skulle vilja sitta på bron med kaffe och kakor. Det får bli i eftermiddag och i morgon=) Borta inte bra men hemma bäst..

Känner mig mer okej i dag.. börjar lagat punkan tror jag.... men hur kan något så litet vara så trött?? Har nog lite feber i dag också..

Nästa vecka får jag förhoppningsvis svaren från farbror doktorn (som var en tant doktor) Hoppas jag är frisk som en nötkärna. Jag behöver nog bara lite vatten, närhet och presenter så ska allt bli bra=)

Ha en bra dag där ute.. och där inne.
Gos Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar