onsdag 15 april 2009

I dag ra?

HOHOHO.

Hej på er.

I går mina vänner blev jag med gitarr.. En brun en...Jätte fin...

Efter jag hade spelat lite för mormor så kläcker hon ur sig...hoppas du kommer kunna spela på den snart också... va faen... det är ju det jag gjorde=) Haha... hon är så stöttande min mormor...


I dag ska jag städa ur bilen... kanske byta till sommarpjucksen på bilen, ducha, och spela gitarr=) Jippi=) Det är jätte kul.. Sanna sa till mig. -Vad blir det nästa vecka då? Köper du en häst då..? Hihi, det är så kul att så många tror på mig..


Har varit ledig nu i två dagar så nu blir det jobb hela helgen igen...Det känns helt ok.


Nu är massagerummet nästan klart, några tavlor och lite kärlek kvar bara... ah och så kunder då....

Vill till IKEA!


Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar