onsdag 22 april 2009

Onsdag.

-John blund!!!!!!!!!!!!!!! Har du gjort slut med mig???? Jag saknar dig.

Kunde inte somna i natt... av olika andledningar.. I natt kommer jag somna gott.
Är mycket trött. Och micket fnittrig.. oj ni ser jag kan inte ens stava.
Ringde vårdcentralen i dag och hörde om dem hade fått mina svar på proverna. Det hade dom men det satt en lapp att min doktor skulle ringa mig den 5maj. Är det ett bra tecken? Hon som tog i mot mitt samtal kollade lite snabbt på provsvaren och hon tyckte dem såg normala ut. fast å andra sidan jobbade jag på en bilverkstad och satt som telefonsist och någon ringde och frågade om bilen såg klar ut, hade jag också svarat att den ser normal ut.
Hoppas jag är frisk.
Nu glänser min bil som aldrig förr. Nytvättad, nyvaxad och sommarpjuksen på. Tack!
Hade en massagekund i går. Hon var nöjd med mitt jobb.

1 kommentar: