onsdag 22 april 2009

Så jävla sur..

Jag är så jävla sur!!!!!!!!!!!!!!!
PMS kossa. Bitterfitta. Gnällspik.
Usch... det är inte kul att vara så här irri. Och jag vet inte ens på vad.
Har varit jätte flamsig och fnittrig på jobbet, skrattat hysteriskt när jag pratade med Tina och sanna. Sen vändes allt upp och ner.. och nu är jag skiiiiitsur.
Otroligt.
Att jag inte ens vet på vad är fel.. nog fan vet jag. Jag gör saker som inte är bra för mig.... jag låter min hjärna knullas dagarna i enda. Inte bra!
Hur skulle det vara om den där jävla gudjäveln som alla snackar om hookade upp med mig lite. Lite lyx, lite bra saker, lite flyt, lite TUR!!!!!!
Ser fram i mot helgen. Ev grillning hos Anna på fredag. Mormen och ev Tina på lördag och ev Sanna en stund på söndag... sen hjärnknullning igen.

Så, nu känns det bättre. Skönt att gnälla lite. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar