onsdag 15 april 2009

Vad heter du? Sofia

Har du något smeknamn? Fia, biffen, Bambi, kitzi.

Är du beroende av något? Någon? Kaffe, nikotin, pengar.

Vad tror folk om dig? Att jag är stark, inpulsiv, och att jag har haft sex i ett glashus.

Vad får du oftast komplimanger för? Rumpestumpen.

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag är stark som en oxe och listig som en räv.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Duktig flicka..........."

Var bor du? I långsta

Trivs du där? Både och. Jag trivs nu, nära till jobbet men jag tänker inte bo här i hela mitt liv..

Äger du några Converse? Nä.

Sprit, cider, vin eller öl? Öl.

Brukar du bli för full? Väldig sällan. vad är meningen med de?

Vad har du för mobiloperatör? Comvic.

Är du allergisk mot något? Människor som inte svarar i mobilen, vrånkukar och svettlukt.

Hur svarar du i mobilen? -Hallu.

Hur många timmar sömn fick du i natt? 8,5 säkert...

Sov du ensam? O ja....

Brukar du komma i tid? Alltid.

När mår du bra? När solen skiner, man har pengar på kontot.

När mår du mindre bra? När jag inte har skött om mig

När blev du fotad senast? Vet inte..

Hur känner du dig nu? Trött, fundersam, nöjd.

Vanligaste färg på dina kläder? Neongrön

Vem saknar du? Mamma, sanna, tina och mannen i mitt liv.

Hade du en bra kväll i går? Den funkar.

Favoritdryck på morgonen? Kaffe

Rakar du benen? Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan 22-01.

Är du blyg? Ibland

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej

Vad är det värsta du vet? Olycklig kärlek kan förstöra vilken människa som helst.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösa? ?

Vad längtar du till? Semester

Vad är det finaste du fått? vänner.

Hur gammal är du? 28.. snart.

Vad samlar du på? Änglar

Vem ringer du när du är arg eller ledsen? Ingen, sanna iband!

Gillar du golf? Haha, Nej!

Har du sovit i din egen säng i natt? Ja

Är det okej att gråta? Såklart.

När grät du senast? I förrgår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli glad

Bär du glasögon eller linser? Både och, .

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon? När jag vaknar.

Har du piercing eller tatuering? Ja, .

Vill du gifta dig? Jag trodde att jag ville de.. nu vet jag inte längre.

Vill du ha barn? Ja

Solar du ofta? ja, så ofta som tillfälle finns. ....

Är du bra på att laga mat? Bäst.

Är du flygrädd? Nej, .

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten. Saft

Vilken är din favoritglass? Sandwich...

Tror du på ett liv efter döden? Nej

Vad äter du helst när du ser på film? Chips och dipp.

Har du någon fobi? Nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgon

Vilken ögonfärg har du? Gröna, jätte gröna faktiskt.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja

Hur ofta tränar du? Träna? 4 gånger/halvår.

Senaste låt du hörde? Flickan och kråkan..


Senaste film du såg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar