fredag 17 april 2009

Fnasket..

...väkte mig i morse. Hade ställt klockan på 11:00 för att sova länge, har visst börjat med det nu=) Men nej, fnasket skulle ut och såg till att väcka matte tidigt.. Suck!

Nu börjar en jobbhelg igen då... men ledig nästa helg.
Hade glömt..afterwork i hedemora i dag...blev påmind i dag igen... ska nog åka dit. Ska du dit???

Jag är loppbiten på benen... kliar sate. Fnasket?? Vad har du ställt till med..

Måste verkligen göra något åt den LILA färgen i sovrummet... det ser inte snyggt ut... ska jag måla eller tapetsera??? Måla var jag ju "sådär" bra på =) Tapetsera har jag alrig gjort så det kanske är det jag ska göra.. Hum... måste ha hjälp..

I dag ska jag åka och köpa jord. 6 säckar 100 kr=) Jord och fröer och blommor=) Här ska det sås och planteras... ROLIGT!!!! Det ska bli så fint på denna gården..
I vanliga fall brukar jag ha sått massor vid det här lagret, i år har jag bara sått, dill, gräslök, oregano, tomater och persilja...

Hoppas jag får svar på mina prover i dag.....

Nu ska jag ringa och väcka sanna.. sen damma av mig lite för att åka och jobba.

Ha en bra helg.
Gos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar