lördag 11 april 2009

Urtvättade bumullstrosor och chips.

Japp, så kommer denna dag sluta..
Kom nyss ut ur duschen....ska fixa i ordning dippet snart. Ska ha en flottarkväll med myskläder, chips och dipp och saft. Mmmmm....
I dag har jag varit hemma från jobbet...känner mig hängig... har punka liksom.. Känns som jag har cyklat väldigt långt i öppförsbacke med punka på framhjulet... Så är jag förkyld också.. Men ger Gud dig "fingret". Ge honom "high five" tillbaka..

Öj, varmt i dag! Kan man typ säga att den efterlängtade sommarn är på väg? Om jag går ut och ropar efter den på bron tror ni den kommer fortare då..??

I dag har jag deklarerat, planterat kryddor (som jag ska ha till mitt binnande intresse för matlagning) Yeh..right. Jag har tvättat, ätit, solat lite och slappat massor....*host* den där jävla påskharen har jag då inte sett till!
Jag har lite feber..

Jag har bestämt mig för att ha "väggord" i mitt massagerum... Håller på och väljer mellan "i det enkla bor det vackra" eller "Amor vincit omnia" Hum....

Nu ska det frossasssss.... lägga mig i tid ikväll för jag ska ju jobba tidigt i möra..
Glad påsk på er=)
Gos. Fia

1 kommentar:

  1. Daniel (Kenneths bror)11 april 2009 kl. 10:29

    Chips och dipp låter inte helt fel, fast ja hade nog valt cola i stället för saften :)

    SvaraRadera