söndag 12 juli 2009

Ah i morgon då??

Då är det ingen vanlig dag!! FÖR DÅ ÄR DET FIAS FÖDELSEDAG!!!!!

Hihi...
har varit och handlat tårta som jag ska bjuda på i morgon på jobbet. 28 år.. Man är ingen ungdom längre=( Det är dags att bli vuxen nu! Så hur är man när man är vuxen? Utåt sett så är jag nog ganska vuxen. Har ju hus, bil, lån, fast jobb och rynkora är på väg.. men inom mig känner jag mig som en nyfödd. Livet är så svårt. Så mycket man ska lära sig... humf... livet kan ju vara ganska roligt också. Med det var roligare förr=) Tycker det bara blir svårare och svårare..
Det gäller att dricka mycket vatten nu när man blir gammal, så det fyller ut rynkorna och påsarna under ögonen lite=)

I dag har jag varit himla duktig. Färgat om håret, så nu är jag brunett igen. Lagat mat. Klippt gräsmattan och rensat rabatter. Duschat..

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på. Borde damsuga och torka golven.. TRÅKIGT!

Jag har 4 jobbpass kvar, på torsdag går jag på semester. 4 VECKOR!!! Jag längtar så mycket!! För det har varit en tuff tid på jobbet nu. Vila kommer sitta bra!

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar