onsdag 22 juli 2009

SOOOOOL.

I dag mår jag riktigt bra....sol,sol,sol..
Sitter och dricker mitt moronkaffe och fjöjtar runt här på alla mina favoritbloggar.. Ni skriver så bra.
I dag ska jag åka och hjälpa mormor med att klippa gräset. Förena nytta med nytta med nöje och bli lite brun samtidigt... Sweet..
Ibland så bli jag så förundrad över mig själv... mitt psyke... jag har ett psyke av stål.... im so fucking proud over me... för vem skulle orka med en LÖPANDE, SKRIKANDE, KRAFFSANDE, Katt mitt i nättena??? Sacha eller fnasket som hon kallas i folkmun....är riktigt "sugen" nu om man säger så, det är så att jag skäms över henne.. i går fick hon p-piller och jag hoppas att hon lugnar ner sig.
Kattungarna är söta, BUSIGA, har mycket kiss i en liten kropp.. låter mycket och är världens goaste... Men dom behöver ett hem som sagt.
Hjälp mig hitta ett bra hem.

I helgen blir det lite party med Sofia, skankaloss!! Nice..

Lite kärlek på det här så skulle allt vara perfekt=)

1 kommentar:

  1. Hej Sofia!Tror inte att du vet vem jag är...Men jag har bytt namn från Janet Marthinsson till Ottilia Strandell...kanske inte säger dig något,men jag chansar.Har tänkt mkt på dig...och Linda.Träffade henne för något år sen,hennes man och son var oxå med.Vet inte om ni har kontakt lr så??!
    Har så mkt frågor till dig,vet inte riktigt vart jag ska börja!Men jag vet att det känns rätt att skriva till dig.Pappa berättade så mkt fint om dig,och jag har alltid velat träffa dig,men aldrig riktigt vågat....låter dumt,men det är så här jag känner.
    Vill inte sluta skriva till dig...allt känns plötsligt så sentimentalt!!!
    Har oxå en blogg om du vill kika in

    www.karlssonstrandell.blogspot.com

    Vet inte mer vad jag ska skriva....

    SvaraRadera