måndag 6 juli 2009

Jag fyller år.

Ja, inte i dag men om exakt 7 dagar fyller jag 28 år. 28 år!!! Ojoj.
Gammal som gatan.

Så här kommer min önskelista.

1. Presentkort.
2. Presentkort.
3. Presentkort.
4. Allt med kurbits och dalahästar.
5. En postlåda. Gärna dala blå eller vit.
6. En gubbe. Mitt EX!
7. Pengar. Gärna mycket.
8. Sängkläder. Ljusa.
9. Duschgrejer, schampo, balsam och krämer.
10. Lampor. Tklapor och fönsterlampr.
11. TROSOR.
12. Allt i pyssleväg.
13. Ett bättre objektiv till min NIKON D40.
14. Eller va fan, en bättre kamera.
15. Pellets.
16. En ny soffa.
17. Hamock.
18. stor fin tavla.
19. Änglar.
20. Maskara från Mary kay.
21. En altan.
22. Betong.
23. Golv.
24. Kärlek.
25. Sex=)

Sen är jag nöjd.

5 kommentarer:

  1. Jag vet vadu ska få av mig iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Barför att vi fyller år på Samma dag.
    Du har ju massa saker som du ösnkar dig ju. hehe
    Jag har kommit på en sak i alla fall. I DVD film som heter I taket lyser stjärnor.
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad gullig du är på bilden!

    SvaraRadera