fredag 3 juli 2009

snorig

aja... i går var en bra dag..hihi...trots att jag var suuuk. Har feber i dag med och lite snorig...

I morse kom dom hit och fixade min panna.. värmeelementet var trasigt.. jag visste det!! Jag kan jag.
Jag har även beställt pellets i dag.. framförhållning.

På lördag spelar Carolina of ugglas i stjärnsund... fy tusan vad jag vill dit. Ringer som en tok till turistbyrån för att kolla om det finns biljetter kvar...men det är upptaget hela tiden! Morr.

Ska åka och jobba i dag.. vill vara hemma och kurera mig.. men jag måste ju jobba ihop min pannlagning och mitt pelletsköp=)

Måste väl ut i den där jävla solen igen då... kan det bli dåligt väder snart så jag kan vara inne med gott samvete=)

Ha en bra dag..


psst....
Och DU vet vad jag vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar