fredag 10 juli 2009

Jag kunde dött.

I morse när jag åkte till jobbet regnade det som vanligt. Är ju van med det nu har ju regnat i en vecka.. åkte i 90 km i timmen precis som man får. Åkte igenom en jätte stor vatten pöl.. och.... bilen studsade över på fel sida... möte!!! En stor jeep. hade det hänt 2 sekunder innan hade jag frontalkrockat i 90 km i timmen... men inte nog där... bilen fortsätter och vobblar 4 gånger över vägen... nästa mötesbilarna bromasade som tur in och jag fick kontroll på bilen igen..

Men fan vad rädd jag blev... 2 sekunder från döden, eller i alla fall himla skadad.

2 kommentarer:

  1. fia....... va rädd om dig................. usch.. Du att allt gick bra i slutändan... NU e det fika dax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Men usch det berättade du inte...Det får absolut inte hända dig något! KRAM
    Jenny

    SvaraRadera