onsdag 1 juli 2009

Suk

Jag är förkyld... åh..
däckade i soffan direkt när jag kom hem.. halsen gör ont och snuvig och febrig.. BLÄ.
Ledig i morgon så då får jag väl kurera mig, krukset är dock att jag vill hem och hjälpa mormor lite..
Aja.. jobbar fredag och lörda men ledig söndag, jag vill hitta på något. Kanske åker till Gimmen med Sanna.. På söndag ska jag gjuta med Annie.. coolt.

Vi är ett gäng tjejer på jobbet som har bestämt oss för att resa lite.. långweekens..Paris, irland, island, englad och norrland har vi som mål=) kul.

Fan vad varmt det är. Jag har numera flyttat ner på mellanplan, det går inte att vara uppe... så jag sover i tv-rummet nu... lite svalare där.

Brun och fin har jag i alla fall blivit.... Bra med hus, då måste man vara ute och pyssla och då tar ju solen...

Sana!!!! jag måste till IKEA:


Kalldusch.. och ryggläge igen... ah...

1 kommentar:

  1. Jag är på!
    IKEA i västerås kanske, så att vi kan åka förbi och hälsa på lite i Hallsta...

    SvaraRadera