fredag 24 juli 2009

Vilken härlig dag.

I går alltså.
Jag började med att gå ut och plocka blåbär, en timme i skogen är medicin för själen.
Sen ringde min arbetskompis Pär och frågade om jag ville ha lunch, det tackar jag ju inte nej till=) Åkte dig fick väldens godaste mat! Vi åkte till en loppis och handlade. jag gjorde ett KAP! Köpte en byrå för 50 kr... som jag ruggade och målade om till vit hemma i Pärs garage=) Blev himla fin, dock så regnade det in på den och den blev blöt så jag måste göra om allt igen=) hehe... Det gör inget, det var såååå himla skoj...sen grillade vi och sen åkte jag hem...

Nu har jag nyss betlat alla mina räkningar.. skönt att ha det gjort.

ikväll är det "Skanka loss" i Gagnef.. det har regnat HELA natten. Kom just på att min skinnjacka är hos Tina och Tina är i stockholm... då har jag ju ingen jacka att ha på mig ikväll...typiskt. Får väl ta någon ful gammal...
Ska bli så kul att träffa gammalt folk, Peppe ringde i går... har inte pratat med honom på flera år... ska bli så kul att träffa honom..

I dag står det "torkning av golv" på schemat... lillorna har lite svårt med att hinna till lådan och det skvätts lite på golvet, det stör mig som FAN! Men men.. det är ju bara barn..

I dag fyller Lisa år.. Så GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

Ha en bra dag och en bra helg...

1 kommentar: