lördag 18 juli 2009

Snyggaste.

I går hade jag en fullspäckad dag/kväll. Jag åkte till mormor och träffase min snygga syster... som är väldigt lik Sinead OConnor just nu, då hon har rakat av sig sitt år. Hon är skitsnygg i det. Vissa människor passar inte i rakat, vissa gör det. Syrran gör det!!!
Efter några timmar hos mormor så åkte jag till Davids och hans tjejs lägenhet och hälsade på. David bjöd på grillat, och jag satt och solade och njöt över att ha semester.
Sen åkte jag på Crusing i Säter.... nja... det är nog inte min grej=)
Åkte hem och fick besök av 6 druckna grannar=)
Sov till halv 12 i dag.. Ola ringde och väckte mig vid 10, ville inget, skulle bara väcka mig på semestern... Stryk ska ha ha!!! Tur att jag kunde somna om.
Och i dag är det party i Borlänge... Vi ska sammanstråla hos Sanna tror jag... sedan blir det nog s1 eller Bakfickan=) Ser fram i mot kvällen massor.
Här kommer bilder från gårdagen.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar