fredag 31 juli 2009

En lista..

Matvanor:
Bästa maträtt? Isterband och stuvad potatis.
Bästa dryck? Loka citron.
Hatdryck och maträtt? jummet vatten och segt kött.
Bästa alkoholdryck? Conona
Använder du smör på smörgås? Ja, ganska mycket.
Smågodis i färdiga påsar eller smågodis? Smågodis, surt och chocklad.
Favoritglass? Tycker inte om glass.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Allt som blir över efter räkningarna är betalda.
Har du mer skor än kläder? Nej
Favoritplagg? Myskläder.
Hatplagg? humm... beror ju på humör=)
Arbete, utbildning: Behandlingssassistent
Jobbar eller pluggar du? Jobbar
Vad vill du bli? Gift
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jag älskar mitt jobb oftast.
Är lönen viktigast? Nej


Boende:
Lägenhet eller hus? HUS
Framtidsplaner med boende? Jag trivs bra här, men kommer inte bo här hela mitt liv.. jag är beredd att flytta om så krävs.
Litet eller jättestort? Faktiskt jätte stort.
Drömboende? Grövellsjön.
Landet eller mitt i stan? Landet såklart!!
Mysigt eller sterilt? Mysigt..

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej..eller jag har kattbäbisar=)
Är otrohet okej? Nej, gör slut istället
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? mormor och mina djur är allt i världen.
Är du lojal? Ja som fan.
Tycker du om att dricka dig full? Ja, jag har aldrig förstått det där med att "njuta" av ett glas vin, då dricker jag fan hellre läsk. Alkohol är till för att bli full.
Hemmafest eller gå ut på krogen? Hemmafest först sen ut på krogen=)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du är med i min Apoliva-tävling!

    Lycka till & Trevlig Helg!:-)

    SvaraRadera