fredag 3 juli 2009

Gjuta betong.

God morgon.

Fortfanade sjuk och emlig.... och tycker lite synd om mig själv.
i går kom dom och lagade pannan sen jobbade jag kväll..

Idag jobbar jag också... vi ska åka och fiska ädelfisk! Fan vad roligt. Ädelfisk är inte gädda... så långt har jag förstått, jag ser fram i mot att fånga en rosa fin fisk.... ädel ska den vara.. ÄDEL!"

Jädrar vad det åskade i går... jag blev strömlös... himla mysigt.. Satt ute på bron och hörde åskan och myggorna jobba ikapp. Skönt att det inte är sol i dag. Min bruna hy måste få vila..

Ikväll är det Ugglas i stjärnsund... jag har bett till gud, eller jag ska i alla fall.. att någon kommer och ger mig en biljett. Säger så här- Fia, jag vet hur mycket du gillar den tjejen så nu tänkte jag att vi skulle gå och titta på henne!!!!!!!!!! Whohooooo!...

Och lyssna nu.... ROSANNE CASH KOMMER TILL DALHALLA DEN 25 JULI!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill så himla gärna dit.... det måste jag kolla upp.

Ha en bra dag..

"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar