lördag 25 juli 2009

kofinbrist.

Har ont i huvudet fick det akut för exakt 7 minuter sen.. och det beror inte på att jag drack några öl i går utan det beror på att jaginte har druckit något kaffe än..
Men nu låter jag den underbara drycken rinna ner i stora klunkar i strupen.. min kropp älskar detta gift.
Det vibrerar av tacksamhet. kaffe, TACK TACK!.

I går så var jag hemma i vackra Gagnef... festival där...Skanka loss. Jag kan nog inte direkt påstå att jag hade kul... mer mysigt...mysigt att vara i gagnef... se massa "kändisar".. men kul....Nja... Så ikväll blir jag hemma och jag hoppas att någon vilsen orienterare ramlar in=)

Sofia, Aline, Kelda och jag var och gjorde skogen i dag... och roffade åt oss av deras bär....BLÅBÄR. Jag har blivit besatt av att plocka blåbär... jag tänker på det på kvällarna när jag ska sova..försöker lista ut smartigheter runt blåbärsplockning och evetuell fajt med någon polack som ska ha mina bär. Jag har så jävla mycket blåbär nu!

I dag fick jag hämta min mosaik som jag har beställt.. den är så snygg! När man hämtar den i affären så hämtar man den längst bort inne i affären... -HAR DU INGEN VAGN, frågade kvinnan som skulle langa ut mosaiken åt mig. -hehe, nej det går nog bra ändå.. svarade jag. (lÅDAN SÅG JU SÅ LITEN OCH TÖNTIG UT SÅ JAG TRODDE HON SKÄMTADE) Men jag lovar er att det var tungt. Jag höll på att börja grina innan jag kom fram till bilen. armarna värkte och jag höll på att tappa taget om den lilla löjliga lådan flera gånger. jag mötte män, men ingen hjälpte mig. tankarna i mitt huvud om dessa gubbar var inte så fina kan jag säga. (Men hjälp mig då gubbjävel, stå inte bara där och se fet ut, DET GÖR ONT!)

Nu är jag hemma.. och jag älskar att vara hemma!!!!!! Mitt hem! Mitt Hus. Mina djur! Jag är verkligen, verkligen en hemmatjej=)det tog mig nästan ett halvår innan jag verkligen började uppskatta mitt hem.. men nu gör jag det.. fan vad jag bor bra!

semester 3 veckor till.... AHHHHH:::!

1 kommentar: