måndag 5 april 2010

Ett litet hus till mig=)

I dag har jag varit och tittat på ett litet hus att få hyra. Det är mitt att hyra om jag vill=) Det är jätte gulligt och JÄTTE GAMMALT!!!!!! Hum, jag våger för och nackdelat mot varandra.
Börjar med Fördelar.
* Jätte fin by att bo i.
* Kommer närmare mina nära och kära.
* Bra för katterna, ingen mödarkatt som vill slåss.
* Riktigt riktigt billigt att bo på sommaren.
* Nyfixat badrum
* Mysig planbygdnad.
* trevlig hyresvärd.
* Vedspis
* Vedkamin
* Jag får ändra, måla om tapetsera....hur jag vill.

Nackdelar.
* Allt är riktigt gammalt, tapeter,golv, väggar, kök, rummen....ja allt.
* Dragit.
* Direkt-el.
* Dyrt på vintern
* Avlånga rum, svåra att möblera.
* Gaska litet hus.
* Och så klart, får jag inte huset sålt så får jag dubbla kostnader...

Vad tycker ni??
Kommentera, pleace=)

3 kommentarer:

  1. Klart att du ska flytta hiiit!!!
    Miss you ju :)
    Ta det!

    SvaraRadera
  2. Försök få huset sålt först, även fast det kan vara svårt att vänta.. Men vi får hoppas på de bästa att snart kommer de något och vill köpa ditt fina hus :D

    SvaraRadera
  3. Dragit och direktverkande el!!!!! INTE BRA!! Jag har två rum och kök, det är inte dragit här alls, tvärtom luften står för stilla här, men 2 rum och kök och elen hamnar då på 2500-2800/månad under vintern!!
    Bara så du vet :P

    SvaraRadera