fredag 9 april 2010

Prisa gud....

....nu kommer skatteåterbäringen=)
*andas ut*
Jag slapp restskatt=)jag är lika nervös varje år, ett år fick jag betala tillbka nästan 6000kr.... då var det tungt. I år fick jag tillbaka=) Lovely=)

I går hade jag en heldag i Borlänge och Djurås. Vaknade bredvid E=) Dagen börjar bra redan där. Sen åkte jag till Kupolen och handlade present till Anna som fyllde 29 år i går=) Grattis igen gumman! Åkte sen till Anna och fick massa fika, vi tretiden skyndade jag mig därifrån för jag visste att det skulle komma massa folk, jag tycker det är skitjobbigt men massa folk ibland. Ibland går det jätte bra och ibland blir det som det blev i går, jag får nästan panik och känner mig fången och måste därifrån. Frisk tjej jag=) Nåväl det var jätte mysigt att träffa Anna=)
Sen åkte jag till mormor. Tänkte jag skulle få chilla med en kaffe... hahaha... när ska jag lära mig.... mormor skulle ha hjälp att lasta bilen, såga en gran, hon skulle till tippen, Clas Olhsson och lager 70.... så skulle jag gå ut med Kelda också=)
Åkte hem till Sarah och tog en kaffe i stället=)
Sen åkte jag hem och åt mig mätt på Popcorn och yougurt... sen sova=)
Det var gårdagen det=)

I dag ska jag promenera och träna... Och fira ett födelsedagsbarn till=) I dag är det Eriks tur=)

STORT GRATTIS TILL ERIK SOM FYLLER 26 ÅR I DAG!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar