måndag 5 april 2010

Konstiga drömmar.

Tänk om en så kallad "drömtydare" skulle få nys om mina drömmar. Han skulle slita sitt hår=)
I natt har jag drömt om tjejer med fotbollsben, kattungar, loppor, min gamla häst, min mormor och moster, min laptopp, ett stort hus med massa rum, en fest och mycket, mycket mer.....
Erik kom hit i går kväll... vi dippade grönsaker! Mums... slitna efter gårdaskvällen gick vi och la oss tidigt....I morse åkte vi och handlade lyxfrukost med bagetter och potatissallad=) jag älskar sånna frukostar.. =) Jag älskar hans sällskap.

Katterna fick räkor i går och har spytt massor i natt. Känsliga eller gluppska? Måste tvätta mattor och skura golv i dag.
Så ska jag promenera och träna med mina hantlar=)

Men först en till kopp kaffe=)
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar