fredag 23 april 2010

Fredag.

Nylippt och sprattel i benen. Halsen sätter dock lite stopp för att härja loss. vill dansa, träna, promenera m.m.
Har fått förkylningsblåsor på tungan så jag änner mig som en bäbis som håller på och får tänder... får passa mig för att inte dreggla offentligt... Haha! Inte så sexigt.

1:a juni flyttar jag till Borlänge=) Yes!!!!! Till en liten stuga på ett rum och kök=) Ska bli spännande. Jag har sjukt mycket möbler som jag vill bli av med.
Säljes billig:
Databord, vitt: 50 kr
Köksbord runt, blått+stolar: 200 kr
Tv-bänk, betsad furu-stor: 400kr.
Tv-bänk, björk:50 kr.
Soffbord, björk:50 kr.
Loppisbord, stora, 3 st: 100 kr
Mitt sybord: 100kr
4 trästolar, skitsnygga: 100kr
Dubbelsäng, 160: 1500r
m.m.....


I går var Annie här på besök=) Hon har varit i Indien. Jag fick en jätte fin sjal och massage oljor som luktar fanstastiskt. Tusen tack.

Nu är det helg igen.....
Vad ska ni göra?
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar