onsdag 14 april 2010

Glad som tusan.

Det har hänt så mycket så jag vet inte var jag ska börja, vad jag ska berätta och vad jag ska hålla hemligt.
Får några dagar när jag var ute och gick så hittade jag årets första tussilago=) Jag verkligen älskar dom. Vår vår vår!!!


Jag åkte till Erik i går kväll... vi käkade Thaimat och hyrde film. En fjortisfilm men den var riktigt bra tyckte jag. "prinsessa" hette den... Jag fick välja film=)
I morse åkte vi till Mc-donalds och käkade frulle, sen åkte vi runt och tittade lite.. Åkte hem till Erik en stund för att lite senare åka och äta luncha på subway (stavas det så) Jag har inte ätit där förut men guuud så gott! No more max eller mc-donalds!!!!
Det är inte bra att hålla på och käka ute hela tiden...måste bli en ändring på det. Men himla mysigt är det juh...

Jag åkte hem till mormor en stund och gick en promenix med Kelda=) Jag hade köpt ett nytt sommarhalsband åt henne. Hon blev så fin i det.
Hon börjar se ruffsig ut igen och det är väl dags att jag trimmar hennes päls igen... Jag målade naglarna på henne i dag...-ROSA=) Gullig. Målade mormors naglar också=) -ROSA!!!


Och i dag hade vara jcakor kommit som jag och Erik beställt=) Dom var så himla snygga. Vi tyckte båda när vi beställde att dom jag så grymma så vi fick lov att båda köpa, så i vår kommer vi gå med matchande jackor=) I sommar blir det nog matchande träningsoveraller=) Hihi...
Den är riktigt snygg.... min var nog snäppet snyggare också!


Nu ska jag pyssla lite!
Psst.... i´m happy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar