torsdag 29 april 2010

KRYSSNING.

Herregud vilka underbara dagar jag har haft...
Varit på en kryssning till Åland med Erik.... Under ett dygn på en båt så hann vi göra av med ganska mycket pengar, vi hann utlösa ett larm i våran hytt, dansa tryckare, få finska kompisar, skratta till Tony Irving, äta jätte god mat, få vara med om en helt fantasktisk frukost, spela bort lite pengar på spelmapparater och vinna lite, taxfree... och mycket...... mycket MER!
Det har varit helt fantastiskt. Det var min första kryssning jag åkt på=) Och jag fick blodad tand kan jag lova.=) Skulle vara sjukt kul att åka ett helt gäng=) Både Eriks kompisar och mina kompisar=)

Har tagit lite kort med ERIKS kamera så till midsommar kanske jag kan lägga upp lite kort här och visa er från våran kryssning=) (pik till dig E att styra upp så jag får bilder) =)

Så klart har jag saknat katterna och nu sitter jag i soffan med Lovis på min högra sida Och Sacha (som dock har skit i stjärten tror jag) på min vänstra sida=) Dom verkar tycka det var bra att jag kom hem med det syns att det verkligen inte gått någon nöd på dem=) Jag får så dåligt samvete när jag lämnar dom själva ett helt dygn!

Jag går ju kurs i stockholm nu också....ingen höjdarkurs än så länge...men hoppas på att det blir roligare snart... tur att jag har Ann-louise med mig....=)

Jag är lycklig som fan!
(rökfri också)

1 kommentar:

  1. du är min bästa tjej det vet du väl, nästan som min flicka. Jag är så stolt över hur du lever ditt liv. Det finns en annan kvinna som skulle sagt det till dig om hon fanns här.
    Kram din P

    SvaraRadera