söndag 11 april 2010

Har haft en riktig "utedag" Suttit på bron, pysslat på gården och varit ute och gått en timme=) Nu är jag trött i benen och i huvudet..ska hoppa in i duschen snart.
Kollade runt på mina favvobloggar och hittade den här Hos tina... så jag snodde den=)
Har lite tråkigt nu så i brist på annat så fyller jag i den=).

1. Var är din mobiltelefon?PÅ byrån i hallen.
2. Var är din (o-)äkta hälft? Vet inte.
3. Ditt hår? Otvättat och slitet, uppsatt slarvigt med en snodd och ett spänne.
4. Din mamma? En ängel!
5. Din pappa? I himlen.
6. Det bästa du vet?Fredagsmys och god mat. Lugn och ro!
7. Din dröm inatt?Drömde om min gammla häst och golv som var gjort av vatten och pressening.
8. Din dröm/ditt mål?Att få vara lugn i själen, frisk, bra ekonomi.
9. Rummet du är i? Köket.
10. Din hobby? Sticka, virka, sy, pyssla, sy.
11. Din skräck? Pyykosiska människor.
12. Var vill du vara om 6 år? Vill bo i ett fint rött hus med vita knutar med mannen jag älskar. Vi ska ha några djur och kanske en knodd. PÅ landet där det är lugnt och skönt.
13. Var var du igår kväll?På jobbet och hemma.
14. Vad du inte är? Jag kan inte skryta medom att jag har ett stort tålamod.
15. En sak du önskar dig?En fin hy.
16. Var du växte upp? I Gagnef
19. Det sista du gjorde? Det senaste jag gjorde?La i en tvätt i maskinen.
20. Dina kläder?Myskläder i dag.
21. Din TV? Avslagen och säkert 100 år=).
22. Ditt/dina husdjur?Två kattflickor som är ute och njuter i solen.
23. Din dator? Är liten och vit.
24. Ditt humör? För det mesta är jag en glad typ,
25. Saknar någon?Nja...inte just nu.
26. Din bil? En röd.
27. Något du inte har på dig? Smink.
28. Favoritaffär? GEKÅS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
29. Din sommar?Jag hoppas på en fin och skön sommar tillsammans med vänner. Mycket sol och roliga äventyr.
30. Älskar någon? Ja det gör jag!
31. Favoritfärg? Gillar grått, brun, grön..
32. När skrattade du senast? I går.
33. När grät du senast? Vet inte.. sist jag sket tror jag...är så himla snål.

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja veta vad du svarade på nr 17 och 18! ;-P

    (har kopierat din lista till min blogg =) )

    SvaraRadera