torsdag 8 april 2010

Kvinnlig och manlig svenska.

Kvinnlig svenska:

Ja= Nej
Nej= ja
Kanske= nej
Förlåt= Det här kommer du få Ångra.
Vi behöver= Jag vill ha.
Bestäm du= Det enda vettiga beslutet borde väl redan vara uppenbart vid det här laget.
Gör som du vill= Det här ska du få igen för senare.
Vi behöver prata= Jag behöver klaga.
Visst..gör det du= Jag vill inte att du gör det.
Jag är inte upprörd= Det är klart jag är upprörd, din idiot.
Du är så ... manlig= Du Behöver raka dig och du luktar svett.
Var lite romatisk och släck ljuset= jag har så feta lår.
Det här köket är så opraktiskt= Jag vill ha ett nytt hus.
Älskar du mig?= Jag tänker be dig om något riktigt dyrt.
Hur mycket älskar du mig?= Idag har jag gjort något som du verkligen inte gillar.
Tycker du min stjärt är för stor?= tala om hur vacker jag är.
Hör du vad jag säger?=
Jag skriker inte= Jo jag skriker för jag råkar tycka det här är viktigt

Mäns svenska.
Jag är hungrig= Jag är hungrig.
Jag är trött= Jag är trött.
Vill du gå på bio+= Jag vill gärna ligga med dig.
Får jag bjuda dig på middag?= Jag vill gärna ligga med dig.
Får jag ringa dig någon gång?= jag vill gärna ligga med dig.
Snygg klänning= Snygg uringning.
Vad är det med dig?= Vad är det nu för meningslöst, självförvållat psykologiskt trauma du genomgår nu?
Jag har tråkigt= Vill du ligga med mig?
Jag älskar dig= Nu går vi och ligger med varandra.
Ja, jag gillar din frisyr= Fem hundra spänn och det syns knappt någon skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar