måndag 2 maj 2011

Hon är den enda.

I dag ska jag ta mig en dag åt att bara grina, Jag ska grina hela dagen.
I går brännde tårarna inanför ögonlocken större delen av kvällen.
Hon är så jävla elak.
Jag förstår inte vad jag gör för fel.
Det jag gör är aldrig bra, "jag" är aldrig bra, jag gör bara fel.
Hon är alltid grining på mig, aldrig glad att se mig. Hör aldrig av sig till mig eller bryr sig hur jag har det.
I går sa jag till henne.
"Jag tycker så mycket om dig"
"Du tycker inte om mig längre va?" Då svarade hon,
"Ibland, för det mesta"


Ibland.....


Hon tycker om mig ibland.

5 kommentarer:

  1. Fy fan är det enda jag kan säga. FY FAN vad arg jag blir. Du förtjänar inte detta från henne! Jag tycker ialla fall alltid om dig ALLTID!!!//LisaP

    SvaraRadera
  2. Då är det nog dags att "göra slut" med den vännen...

    Du känner inte mig men jag känner Micke lite grann från förr så därför hittade jag din blogg. Gjorde själv slut med min bästa vän för 6 år sen nu och har aldrig ångrat det trots att vi var bästa vänner i över 14 år. Vänner som inte ger något tillbaka är inget att ha. Nu vet jag iofs inte om det är en vän du snackar om men iaf.
    Dumpa henne och du kommer må mycket bättre sen.

    Kram på dig!

    /Sussi

    SvaraRadera
  3. Vänd den "vännen" ryggen o det står dej tusen åter....Jag är en av dom tusen, du är så bra som du är....Kramizar sväris

    SvaraRadera
  4. Tack för era kommentarer.
    Hade nog varit lättare om det vore en vän.. men det är inte det. Hon är mitt livs vilktigaste person.

    SvaraRadera
  5. FIIIIIAAAAAA, Jag tycker om dig jämt!!!! JÄMT JÄMT JÄMT!!!!<3/S:F

    SvaraRadera