måndag 23 maj 2011

Suck

Att ha bältros är inte häftigt någonstans. Dessutom börjar det göra lite mer ont. Bränner liksom.
Det som är jätte tråkigt med det här är ju att om lisas bäbbe planerar att komma innan Bältrosen har "torkat ut" så kan och får jag inte vara med på förlossningen. TRÅKIGT!

Det känns som jag skolkar, för jag är ju inte sjuk... ingen feber, ingen snorig näsa eller halsont. Känner mig ju frisk.
Jävla skit.

Jag har börjat på en ny plastmatta. Det är lite svårare att väva i plast men det blir så snyggt. Läckra skarpa färger.

Nu ska jag koka sylt. Rabarbersylt. Hip hop sylt!!!

Ha en bra dag.
Antar att ingen vill komma och dricka lite kaffe med mig.... smittohärden Fia.
Men om ni vill så lovar jag att inte taffsa på er. Kaffet är på.
=)
Kram.

3 kommentarer:

  1. usch har oxå haft det för några år sedan =( Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Fy, krya på dig!!! Å rabarbersylt lät intressant, hur gör du den å till vad använder du den? Kram

    SvaraRadera
  3. Therese: jätte lätt att göra. Klipp rabarber i små biter, rör i socker och pyttelite vatten., koka upp och låt det skjuda i 15-20 min, smaka av med hur mycket socker du vill ha i. Ska äta det till pannkakor och glass nu=)

    SvaraRadera