onsdag 4 maj 2011

Jag funderade

Jag tänkte ett tag att jag skulle ta en liten siesta efter jobbet, för jag var så trött.
Men jag tog en dusch i stället och en kopp kaffe så nu känner jag mig piggare.
NU har jag målat tånaglarna och haft på mig lite smink.
Känns bra i mig.
Ska snart åka upp till stan och hämta karlsloken. Jag ska fixa maten ikväll. Och då serveras det pyttipanna=) Ska bli gott.
Men jag har ätit hela dagen i dag känns det som. Mackor, mat, choklad, tårta, rostade mackor, säkert en liter kaffe och säkert mer som jag har förträngt=)
Jäla fettoFia.
Jag ska ha lingonveckan vilken dag som helst och magen är en enda stor degklump och brösten gör så ont så jag är nära att ta brödkniven... och hugga av dom.
Fet och ful och finnig. Härliga tid i månaden.
I går morse sa jag "Gå och dö!!" (jag tror att jag menade det i det tillfället också) till micke för att han var i vägen när jag ville ta ett kort på min ena misse.
Jag kallade honom "tönt" för att han frågade något...När han skulle gå och morgonkissa skrek jag. "fan vad du pissar hela tiden!!"Mmmmmm.... jag är hemsk. En pmskossa. Undrar vem som är en tönt=)
Tur att Micke är så himla förstående och snäll. Han bara skrattar åt elendet.
Han säger: "Tur att du är söt och att jag tycker om dig"

Hihi...
Någon som är lika hemsk som mig?

I kväll ska jag vara snäll....tror jag.

4 kommentarer:

  1. Och den här mannen vill fortsätta umgås med dig? Sjukt.. Lätt att vara tjej och få bete sig sådär och sen skylla på att det är fel tid i månaden.

    SvaraRadera
  2. Lätt att vara tjej!!"#¤%&/()????? Måste vara en kille som skrivit den kommentaren... runt 14 års åldern.

    SvaraRadera
  3. Att uttrycka sin åsikt om att jag stannar och tycka det är konstigt och sen inte våga skriva sitt namn och stå för att denne tycker jag är en idiot som inte går känns moget och väldigt stort!! Skriv ditt namn och stå för din åsikt

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj, denna kille måste ju ha levt i en skyddad värld som aldrig stött på en pms tjej nån gång... Och han måste ju ha missat sexualkunskapen, eller helt stängt igen öronen när det pratats om mens och pms för att det inte berörde honom... Men ska man leva med en kvinna resten av sitt liv så måste man räkna med detta, om han inte hittar en som inte påverkas så mycket av det. Alla är påverkas olika, jag har inte så stora pms besvär, men det är ju många som har det! Så öppna ögonen och inse att detta är ett problem som vi kvinnor inte kan rå för! Men som Fia skriver! Man kan faktiskt be om ursäkt för sitt beteende!

    SvaraRadera