onsdag 4 maj 2011

Wiiiiiiiiiii

Jag är så glad.
Har nyss kört in micke till bussen och sitter nu och äter rostad macka och väntar på att Sanna ska komma och dricka morgonkaffe med mig=)
Bra början på dagen.
Kärlek från älskling och vän!

Jag vet inte om det är för att jag är extra känslig just nu eller om mitt ömmande för kvinnor väcker tigern i mig.
Men jag fick en sån IDIOTISK kommentar i mitt tidigare inlägg. "att det måste vara lätt att vara tjej för man kan skylla på sitt betende på pms" Ah... typ något sånt... Läs själva.
Och ja, faktiskt så kan man det. Läs på lite om PMS. Det händer saker i kroppen, hormoner.... som gör att man inte har riktigt full koll på sig själv och hur man reagerar....Det är förmodligen lika jobbigt för en själv som för partnern, när man rätt som det är bli så in i helvete irreterad på en bagatell sak... eller när man börjar hejdlöst grina för att allt känns så hopplöst för att tex kaffet är slut. När känslorn åker bergodalbana... ett skämt killen sa förra veckan som man skrattade så man grinade kan i dag vara en start på ett gräl....
Jag kan såklart kontrolera att jag inte mödar någon, men om jag häver ur mig "tönt" åt min kille en gång i månaden... sorry, sånt får han vackert ta. Ta det eller byt ut mig...
Hör och häpna nu...
Det finns ett ord som heter "förlåt"
Man kan andvända det.

Ah nu blev jag irreterad.
Kvinnor: Va griniga, arga, sura, häv ur er saker, få bekräftelse,skrik och ha sönder saker, var monster om ni känner att ni behöver det!!
Men be om förlåtelse sen så är allting bra. Har ni rikiga men runt om er så förstår dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar