söndag 29 maj 2011

Morsdag.

Till Mamma:
I dag är det morsdag.
Så jag sänder fina tankar till dig min mamma i himlen.
Älskar dig.
Önskar att du vore här nu då hade du fått en fin bukett blommor av mig. Och förmodligen en matta eller något annat jag har gjort.
Jag skulle vilja att du var med i mitt liv nu, jag och Micke ska flytta tillbaka till mitt hus. Vi ska bli sambos på riktigt. Jag hade velat att du kom och fikade där, kanske sov över. Jag hade velat ha dig där och lägga dig i.
Du är så saknad.
I går tittade jag och Micke på kort på dig. Du är så vacker.
I mina ögon så är du den finaste mamman i världen.
Ha en underbar morsdag! Hoppas alla dina dagar är bra dagar nu!
Vi ses i nangijala..

P.s Jag och Micke har förlovat oss, när vi valde ringar spelades "Bridge over trouble water" Din favorit låt!! Det kändes så starkt att du var med då, att du godkände Micke och att du var glad för våran skull. Det var så fint.
Jag älskar att den låten spelades just då!!

Kärlek till dig/Fia

Sail on Silver Girl,
Sail on by
Your time has come to shine
All your dreams are on their way

See how they shine
If you need a friend
I'm sailing right behind
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar