fredag 3 juni 2011

Åh hej vad det gick=)
Spände på mig inlines och micke tog cykeln så åkte vi en sväng i eftermiddags. 4km blev det och det räckte perfekt. Jag blev trött men inte döende.
Åkte bara en gång förra sommaren, samma tur som vi tog i dag. Kommer i håg att jag var helt paj då. Men så vagde jag 46 kg då också. 4 välmående kilo på in kropp har gjort susen. det gick mycket lättare och åka nu. Kul var det också.
Kanske berodde på det trevliga sällskapet=)
Något som är SJÄLVKLART i den här familjen efter träning är flottmat.=) Så om en stund åker jag och hämtar hem pizza!!
Det är det som är så bra med träning tycker jag, att man kan flott med gott samvete=)

I morgon blir det en heldag på jobbet med mina fina kollegor.


Vi stannade till vid ornäs och stapplade ner till vattnet och tog en pause,

1 kommentar: