söndag 19 juni 2011

Inte som jag tänkt

Pjoo... pustar ut efter att ha jobbat hela helgen. Det har varit en lång helg.
in tanke var att när jag kom hem i dag hade jag tänkt att väva slut på varpen och ta av alla mina mattor från vävstolen som jag vävt.
Tänkte sitta där i lugn och ro med en kopp kaffe och väva.
Men nej nej... det är en invasion av ungar hemma hos grannen, och dom är allt annat än tysta. Hur kan ett gäng barn låta så hemskt mycket???
My god.
Jag låste in mig i stället.
Börjar nog packa lite smått.

Vi ska ju snart flytta. Kommer bli några månader med dubbla hyror och extremt lite pengar men så får det bli.
Bara min hyresgäster har städat ur så flyttar vi in, dom har redan flyttat.
Det är ett litet orosmoln som stör mig bara annars hoppas jag allt kommer gå bra.
Jag längtar.

Lovis välkomnade med med en spya på golvet nyss. Åh...kräklovis!

När jag kom hem var det diskat, damsuget och en tvätt hängde på tork. Älsklingen hade städat och varit så duktig innan han åkte på tävling.
Världens bästa man.



Nu ska jag torka spya och sätta på lite kaffe.
Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar