måndag 20 juni 2011

Fröken Jönsson

Ska bjuda mig och Micke på lunch på Onsdag, strålande! Ris och korvstroganoff.
Sen ska vi åka till Långshyttan, jag ska få tillbaka nycklarna (nyckel) förhoppningsvis om dom känner sig klara.
Vi ska packa med lite saker också. Och så måste jag köpa pellets.
Jag hoppas att mina hyresgäster hör av sig under dagen så jag vet.
Tycker det är så jobbigt att inte veta.

Just nu är Micke på arbetsintervju. Håller tummarna för fullt. Hoppas han får jobbet!!!

I går jobbade jag till 15:00 att sluta 15 i stället för 16:00 gjorde att dagen blev så lång=) Sanna kom till mig efter jobbet och vi satt på altanen och pratade och mös i flera timmar. Micke kom hem vid åtta tiden och då käkade vi tre varma mackor=) mmmmm

Jag fick sovmorgon i dag och det behövde jag verkligen, i går hade jag lite ont i halsen men efter massa sömn så är halsontet borta i dag.
I kväll ska jag jobba igen 12-21,30.
Långt pass.
Tänkte jag skulle hinna duscha, diska, väva och packa lite innan jag ska åka till jobbet.



HA EN BRA DAG. kRAM PÅ ER.

1 kommentar: