måndag 13 juni 2011

jag lagar mat.

Jag tycker det är skittråkigt att laga mat men jag är så himla hungrig.
Mike boy är och jobbar. Han lagar godare mat än mig.

Har gjort en dag på jobbet. Dagarna går så fort.
I morgon ska jag också jobba, ett långt pass.
Sen är jag ledig i 3 dagar=) Whohooo!

PÅ onsdag ska jag träffa Ullis, fina ullis=) Ska bli så kul!!!
Sen hoppas jag att jag ska lämna en matta till en tjej som har köpt den.
=)

Om exakt en månad fyller jag 30 år!!
30 år....ojoj...
Man är inte purung länge. Fast man är inte direkt gammal heller. Man är liksom i en perfekt ålder.

Men vad man har fått andra värderingar på bara några år.
Nu för tiden tycker jag det är en ren vinst att vakna klockan 07:00 en ledig dag och få sitta på altanen och höra fåglarna kvittra med en kopp rykande kaffeä. I stället för att sova bort halva dagen Jag prioriterar att få vara hemma och strosa omkring är att vara ute och härja..
Life is good.

1 kommentar:

  1. Du är i perfekt ålder!! Älskar dig så mycket!!mike

    SvaraRadera