lördag 11 juni 2011

Mosaikpyssel.

Mmm som sagt i det tidigare inlägget så vaknade vi sjukt tidigt. När klockan var 09:00 var vi hemma hos svärfar och sågade ut träbitar. Idag skall det pysslas tänkte jag!
Vi åkte och köpte kakelfog och trälim. Åkte mellan massa affärer.
Var till apoteket och hämtade ut Keldas medicin, á 1200kr!!
Lunch på Mc donalds, vilket var evigheter sen, jag har gjort slut med Donalds när jag träffade Max.
Jag älskar fan max! På riktigt.
Hem och pyssla, dricka kaffe... vips var det dags förmiddag... tiden bara rinner iväg när man har roligt.
Nu på kvällen har vi tagit en liten inlines/cykeltur...



Jag har vävt klart min blåa jeans matta idag, det kommer bli himla fin.
Det är sååå kul att väva!!

-Hade du frågat mig för 8 månader sedan om vad jag hade gjort nu så hade jag då fan aldrig sagt att jag skulle sitta och pyssla med mosaik=)"
Sa micke i dag.
Men jag tror han gillar´t lite=)

En träbit som jag hittade ien skottkärra på gården som skulle slängas kommer bli ett fint underlägg att tex ställa varma kastruller på. NU ska det bara torka sen ska jag torka bort fogen på mosaiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar