söndag 19 juni 2011

Påminnelse

Jag vill uppmärksamma er om att min födelsedag börjar närma sig.
Jag vill mest av allt inte sitta ensam hela dagen som jag gjorde förra året.
Och jag vill ha paket. Ganska många paket.

Skriver en önskelista så ni vet vad ni ska inhandla, och prata ihop er med varandra så att ni inte köper samma sak.
För alla barnfamiljer där ute så förstår jag att tiden för shopping till självaste födelsedagsbarnet kanske inte räcker till, så vill jag klargöra att pengar duger bra.

Så ta fram penna och papper, och telefon så ni kan ha kontakt med varandra.
Här kommer det det vill ha.

*Pellets
*Ljusa sängkläder, gärna lila, rosa med fina blommor.
*Kaffekoppar med blommor.
*Husägarsaker.
*Lyxkaffebryggare. Vit eller chili.
*Presentkort på typ Biltema, jula clas olsson eller någon annan sån där sjukt tråkig *affär. Vet att jag kommer få lov att handla massa saker snart.
*pengar.
*strumpor
*en hund
*en hundväkt
*staket som jag kan mecka upp runt huset.
*larm till huset.
*Grindar
*möbler
*väggord
*krukväxter, lättskötta. Inte gaderobsblommor.
*en stor tavla. Gärna djur eller naturmotiv.

Ni ser LÄTT SOM EN PLÄTT!
kom i håg att pengar går bra, inget trams med rosbuketter som ändå bara vissnar.

;)




Hihi.. Ni vet att jag skojar men jag skulle bli väldigt glad om ni vill komma och dricka en kopp kaffe med mig på min födelsedag. Jag bjuder=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar