torsdag 16 juni 2011

Vilken dag.

Jag är så trött. Verkligen jätte jätte trött.
Vi började dagen med att vakna kvart över 7 i morse. Drog av några kaffekoppar och frukost.
Sen åkte vi till Falun , där fikade vi och gick i affärer.
Sen åkte vi till Mitt hus en snabbis och skulle lämna ett litet lass men så blev det inte så grejerna är med hem igen=(
Vi tittade på deras tvättmaskin som vi bestämde oss för att köpa.
Sen åkte vi Till M och U och fotade dom, dom hade gift sig i Lördags och i dag var det dags för fotografering,=) Dom var så fiiiina. Jag kan lova er att det var mycket svårare än jag trott med att fota detta brudpar när deras två tvillingar inte hade riktigt samma tanke om eftermiddagen=) Dom ville inte vara med på kort!! Haha..

Vi åkte in till Hedmora och lämnade min matta som jag sålt. Lisa verkade nöjd över den och sa att hon tyckte den var fin. KUL!
På hemvägen åkte vi in till sväris en snabbis, men både jag och Micke bara satt och gäspade och var helt slut efter dagen, så vi beslöt oss för att åka hem ganska snabbt. Kul att få besök av oss.=)
Vi klämde i oss mazariner gäspade och åkte=)
Nu sitter vi och dricker kaffe på altanen och jag har ångest över flytten. Huggaligen.
Hoppas att allt går bra och att det går smidigt utan bekymmer. Jag hatar strul.

2 kommentarer:

  1. allt kommer gå bra med flytten älskling :) vi hjälps åt med allt!!! båda bära,städa och bearbeta den ångest som flytten drar med sig ;) älskar dig!!! mike

    SvaraRadera
  2. Håller med M, det där fixar vi i ett nafs..Kom ihåg att jag finns, jag tycker om att få hjälpa er...med det jag kan....
    Sväris...

    SvaraRadera