onsdag 8 juni 2011

Minna.

Far och dotter.

Jag och Minna.

Mor och dotter.


Jag försökte verkligen..... jag försökte känna den där doften som alla kvinnor/mammor pratar om. "snyffsa på bäbis" "Nyfödda luktar så gott" Ni vet de där fraserna dom som har barn säger.
Men icke.... jag kände inget!
Jag har nog för mycket testosteron i min kropp. Hon luktade människa liksom.
Himla söt, väldigt tyst och snäll... hon grinade en gång, och gissa när det var? När hon kom till mig såklart!
Hihi...

Välkommen till världen "lilla" Minna!!!!

3 kommentarer:

  1. Att du röker (till och med i bilen) och därmed har ett begränsat luktsinne jämfört med normala människor har naturligtvis ingenting med saken att göra?

    SvaraRadera
  2. jag är så trött på dom här klagande anonyma kommentarerna.

    SvaraRadera
  3. Till Anonym!!

    Jävla fegkuk tycker jag!! Stå för vem du är om du nu måste uttrycka dina åsikter!1 Sitta där på kammarn och vara smygelak sen le falskt när du träffar personen i fråga eller?? MUPPFAN!
    /Jenny segel!

    SvaraRadera